锕霜

2010/02/09

It's nice to know that u were there{感谢你曾经陪伴在我身边}

Thanks for acthing like u cared
{感谢你假装真的很在乎我}

And making me feel like I was the only one
{令我傻傻地觉得我就是你的唯一}

It's nice to know we had it all
{感谢你给与我所有虚幻的回忆}

Thanks for watching as I fall
{感谢你在我沮丧时袖手旁观}

Arrd letting me know we were done
{让我明确的知道,我们要结束了}

沒有留言:

張貼留言